Posts

Showing posts with the label stamp

Sape ade collect stamp from giant..??

Image
Salam kawan2 ku..

Korang ada pergi ke GIANT x?? pernah dapat stamp bawah ni x?? haaaaaaaaaaa.. kalau lah korang tak nak atau rasa buat nyemak je kat tangan korang kan?? apa kate korang bagi je kat aku?? sebab aku sedang kumpul stamp ni.. skang ni dah ada 103 keping.. tinggal lebihkurang 30 keping je lagi yang aku nak untuk tukar ke barang yang aku idam tu..

Maaf ye.. ini bukan entry merayu... tapi kalau korang rasa aku merayu, terpulang lah kan.. tapi bagilah aku ek kalau korang tak nak! muahahahah:)) Jasa korang amat lah aku hargai..

Cara nak anta :- email aku di zumizie@yahoo.com, nanti aku beritahu alamat untuk hantar stamp ni..

Stamp ni lah.. korang ade? tak nak?? meh bg kat aku..
see.. dah banyak aku kumpul..

dan nak tebus hadiah yang di tawarkan ni..
sory..gambo tarak!
brand BIALETTI Non-stick cookkware tau!
TQ pada yang sudi bagi.. pada yang tak bagi..sila beri sokongan padu pada aku ya!