Posts

Showing posts with the label song

Lagu Burung Kakak Tua versi Fatin..

Image
Salam.. Hari ni nak cerita tentang fatin yang suka sangat nyanyi lagu burung kakak tua.. tak kira lah kat mana pun, dalam kereta, atas katil, tengah main.. kadang2 tengah makan pun die bleh nyanyi gak.. Punya lah dia suka sangat kat lagu tu..Cuma lagu BKT ni dah di ubah ke versi Fatin lah..Lagunye camni : "Buai... Kakak Tuo wo wo.. (burung dah di tukar jd 'buai')"papan..baby, gigi tinggei duo wo wo wo.."achum..acum..acum lalalallala... tom..tom..bak!'ahahahahahah:)))(tom..tom..bak pun masuk dalam Lagu BKT ni..)pastu macam2 perkataan lah die selitkan dlm lagu tu.. dan yang pastinye, aku tak paham pun ape perkataan yg di sebut tu.. cuma aku tau lah yang die tengah nyanyikan lagu Burung Kakak Tua.. ekekekek:DJom Layan pics fatin lah! :DSayang ummi yang dh macam2 pe'el.. Sampai ummi dah tak terlayan pe'elnye tu..gambar2 ni di ambil masa kat langkawi aritu..tak tau nak tempek untuk entri ape, so tempek je lah kat entri ni..Sekian dulu..nanti aku update lagu…

Penawar Rindu..

Salam.. jom layan lagu ni... Sorry lah ye, pagi2 dah layan lagu syahdu.. huhuhu... by: Orkid Abdullah Tajuk: Penawar Rindu Penawar rindu padamu seorang Kenapa selalu semangatku dikau puja Penawar rindu padamu seorang Resah tak sanggup menanggung di jiwa Salah tak tahu kasih bermula( ulang 2X ) BermulaPeristiwa, dalam ingatanKasih tercipta Penawar rindu padamu seorang Senyuman kuberi sungguh bermakna Tetapi sayang kau tak ketahui( ulang 2X ) Tak ketahui Hingga ku merana, merajuk hati Membawa diri Penawar rindu padamu seorang Kenapa selalu semangatku dikau puja Penawar rindu padamu seorang... ****************************************************************************** sekian..... Siapa layan lagu ni?? Hanya yang tau lagu ni je akan layan tau!! bye! -chugie

I'll Be missing you by Puff Daddy feat faith evans and 112

Every day I wake up
I hope I'm dreamin'
I can't believe this sh*t
Can't believe you ain't here
Sometimes it's just hard for a nigga to wake up
It's hard to just keep goin'
It's like I feel empty insideWithout you bein' here
I would do anything man, to bring you back
I'd give all this sh*t, sh*t the whole knot
I saw your son today He look just like you
You was the greatestYou'll always be the greatest
I miss you Big
Can't wait till that day,
When I see your face again
I can't wait till that day,When I see your face againYeah...
this right here(Tell me why)
Goes out, to everyone, that has lost someone
That they truly loved
(C'mon, check it out)(Puff Daddy:)
Seems like yesterday we used to rock the show
I laced the track, you locked the flowSo far from hangin' on the block for dough
Notorious, they got to know that
Life ain't always what it seem to be (uh-uh)
Words can't express what you mean to me
Even though you're gone, we still a te…