Posts

Showing posts with the label show

HALAQAH Sentuhan Qalbu : Ibu & Bapa

Salam..

Dah petang baru dapat buat 1 entry.
busy skit lah hari ni..
Alhamdulillah, di hari pertama puasa ni, rasanya ramai yang bersemangat kan?

Ok, nak cerita pasal siaran rancangan HALAQAH semalam..
jam 10 malam..
seperti biasa lah, bila dah ada anak kecik ni, memang tak de lah buat tarawih kat surau.
So, malam semalam aku tengok rancangan HALAQAH, dengan tajuk AYAH & IBU.

Masyaallah...
Tajuk kali ni memang meruntun jiwa, menyentuh perasaan, dan buat aku menghamburkan air mata.
Bukan aku je tau,
Malah penonton, panel jemputan dan pengacara yang ada dalam studio tu pun mengalirkan air mata.

Kupasan semalam berkisarkan ayah dan ibu kita..
dimana sentuhan qalbu tu di sampaikan oleh Sdr. Dudi Supriadi
yang memeng sangat2 menyentuh perasaan.
Aduhai lah..
Besarnya pengorbanan seorang Ayah & Ibu..
Memang tak akan terbalas segala jasa mereka..

Dan buat aku sedar.....
dan aku menangis....

Siapa yang mengikuti rancangan semalam,
akan dapat rasa apa yang aku dan penonton kat sana rasakan..
sangat2 meruntun …