Posts

Showing posts with the label penjawat awam

Penjawat Awam dapat bonus..

Salam... Amboi... rezeki nak raya ye.. Semalam tengok buletin utama, dalam berita tu keluar tentang penjawat awam dapat bonus.. khas raya.. syoknye.. rezeki tu.. alhamdulillah.. dapat lah dorang buat belanja raya kan?? mesti orang2 gomen senyum lebor je datang keje ari ni kan?? hehehehe... orang gomen dah tau dah dapat duit bonus.. kami yang duk keje kat lane swasta ni, tak tentu lagi.. cam aku ler.. ntah ade ke tak agaknye duit raya dari bos ye? kalau dapat, SYOKNYE LAH RAYA... Korang camne?? dapat pe lak? ihiks!