Posts

Showing posts with the label open house

open house sana sini..

Image
Salam..

Tajuk atas tu cam bunyi lagu lah pulak ek??? lagu siti situ sana sini.. glamour you!!! Tapi ni bukan lagu ye... ni adalah Rumah terbuka sempena raya.. untuk hujung minggu lepas aku dapat 3 jemputan ke rumah terbuka + 1 rumah untuk beraya yang dah pun di rancang dengan teman2, tapi 3 rumah je yang mampu aku kunjungi. Rumah yang satu lagi tu aku x dapat turut serta sebab fatin meragam nak tido..hanya hubby je yang jadi wakil serbu rumah terbuka tu.


Bermula dari hari sabtu, habis je waktu bekerja (separuh hari), rumah pertama yang aku kunjung adalah rumah imah.. memandang kan makcik ni baru je 2 minggu melahirkan anak kedua + masuknye hari raya, jadi aku dan teman2 seangkatan pergi menziarahi die dan anak nye.. cumelz anak die. Nama nye Muhammad Haziq Isyraf (betul ke ejaan anak ko ni mah?? kalau salah sila beritahu ye..). Balik dari rumah imah, kami ke Subang Parade sebab hubby nak cari kasut kerjanya.. sempat lah jugak kami pekena NANDOS.. Belah malam plak ada 1 jemputan rumah te…