Posts

Showing posts with the label mothercare

Mothercare sales..!!

Salam..

Selamat pagi semua..

ye, entry pasal sale lagi.. tp bukan warehouse ye.
Mothercare tak pernah buat warehouse sale lg ekekek..

Ok, semalam aku dapat sms dr mothercare,
ate.. aku ni kan member Mothercare butik ni,
makanya dorang ni pun telah menghantar pesanan ringkas tentang sale
yang sedang mereka jalan kan..

SALE START ON 12TH NOVEMBER 2010 - 2 JANUARY 2011..

Discount up to 50% on fashion, toys, home & travel..
ELC toys discount up to 30%....

untuk malumat lanjut, sila layari www.mothercare.com.my

Rasanya aku dah x mo pegi ke sale2 ni dah..
duit aku dh banyak rabak dah ni..
aritu kat warehouse my dear, pastu kat pureen lagi..
Nampaknye kena berpuasa shopping sebulan ni, ahahahahah:))

ok lah, sekian info dari aku,
-chugie-