Posts

Showing posts with the label harga emas terkini

Harga Emas naik. Wow!!

Image
Assalamualaikum...

Wow.. wow.. wow!!
HARGA EMAS NAIK banyak tuuuuu...

Yang simpan Emas banyak berkoyan2 tu sure tersenyum leborrrr time ni kan. Sebab emas sangat berharga time ni. Dengan keadaan ekonomi negara dan ringgit malaysia jatuh menjunam ni, korang2 yang ada stok emas dah tentu tarik nafas lega kn..

Ni harga emas terkini.. 25/8/2015


Haaaa mau tercekik, tersedak dan ternganga mulut tengok harga emas yang makin tinggi ni kan? 
Tunggu dia naik rm500/g, baru kita juallll weeeeee muehehehe.. *macam lah den ada simpan emas*
Tahniah lah buat anda yang dah berjaya menyimpan emas tu ye. Anda boleh jadi orang kaya baru (OKB).
emas owh emas.. 
Sekian berita dari, Suzie Maswar