Posts

Showing posts with the label Tak sihat

Rasa...

Salam..

Aduhai lah.. Kenapa lah..
Apalah.. Mengapa lah..

Dah seminggu dua ni aku rasa semacam je lah..
lelebih lagi minggu ni.
Tekak rasa semacam..
meloya tak menentu.
Rasa nak makan, tapi bila dah makan, Rasa nak kuar balik..

Dalam kepala berlegar2 nak makan macam2..
tapi bila dah dapat, rasa tak lalu nak telan.

Badan aku..
owh.. badan rasa cam ala2 lembik je..
nak kata tak makan, dah makan dah..
nak kata makan sikit, x lah jugak..

Nak demam ke?? tapi dah lama sangat dah rasa2 ni..
tak jugak demam2..
aduhai lah...

Nak sakit ke?? aduhai.. sakit apa ni??

Ni tengah kerja pun rasa tak lalu je nak bekerja..
Rasa nak landing je atas lantai..
Nak landing kan kepala kat bantal..
Nak landing kan badan kat tilam..

Aduhai lah.. kenapakah?
mengapakah? apakah?

eeeeeeeee.. x best!


-chugie-