Posts

Showing posts with the label Sarapan

Sarapan pagi paling cepat tersedia!

Image
Assalamualaikum..

Apa sarapan korang pagi ni?
sarapan saya, setiap awal pagi dah tentulah ini...👇👇👇👇


Ini dia... best ever Instant Breakfast saya. Paling mudah Paling sempoi Paling cepat
ESP SOY PROTEIN SHAKLEE

ESP 3sudu besar mix dengan air suam. Shake2, dan minum..  Memang kenyang sampai ptg..
Biasanya saya akan ambil ESP awal pg. Maklum je lah, perut ibu menyusu ni memang sangat mudah terasa lapar. Jadi, sebelum nak tunggu sarapan pagi siap, saya memang kena bancuh ESP ni untuk kurangkan rasa lapar dan sebu perut.
Sejujurnya, ESP memang sangat membantu masalah sebu (angin) dlm perut saya ni. Bukan tu saje, sejak konsisten minum ESP ni, pedih ulu hati dan gastrik saya dah lama tak menyerang.
Memang terbaik!!
Jom lah cuba ESP ni..  Untuk dapatkan ESP, boleh hubungi saya di no 012.3814786 ye.
Sekian, cheersssss..
Chugie a.k.a Master Suzianti Maswar SID FB: Eizmierah Mumnbabyshop