Posts

Showing posts with the label Ostematrix

Migrain dan Suplimen Shaklee yang di cadangkan

Image
Assalamualaikum

sedikit perkongsian tentang migrain dari saya..



Saya merupakan salah seorang yang sering mengalami masalah sakit kepala dan migrain.
Biasanya kalau stress, tak makan seharian, kurang minum air masak atau kerja yang terlampau banyak dan menyesak kan kepala, memang akan dapat serangan migrain Ni.

Migrain ni lebih kurang sama dengan sakit kepala, tapi keadaannya lebih teruk dan sakit yang berlarutan jika tak di atasi dengan makan ubat or 'painkiller'.

Tapi, sejak saya mula kenali lebih dalam lagi tentang vitamin shaklee, dan telah mengamalkannya, Alhamdullillah saya dah jarang sangat kena migrain atau sakit kepala yang teruk.


Saya WAJIB ambil Pil Kalsium sebab...

Image
Assalamualaikum..

Siapa yang tak pernah lihat pil kalsium a.k.a Ostematrix Shaklee, nah...ini lah wajah pil kalsium shaklee ye..

Kenapa saya WAJIB ambil pil ni?
Sebab....
1. Saya tidak minum susu
2. Saya sedang hamil
3. Bagus untuk anak dalam kandungan saya ni.
4. Untuk elak kan masalah kebas2 dan cramp.
5. Untuk tulang saya
6. Saya tak nak masalah osteoporisis masuk dlm kehidupan saya
7. Untuk gigi dan gusi saya, sebab saya mudah dapat sakit gigi.
8. Untuk bagi saya tidur lena
9. Untuk kurang kn rasa sakit kepala yang sering saya hadapi.
10. Untuk mudahkan saya 'membuang' esok pagi..

Wah.. banyak sebab kan?
Ada lagi sebab ni.. tapi dah tak tercapai dan tak terfikir dek kepala otak saya ni..

Banyak kebaikan ostematrix shaklee ni tau..
Boleh lihat link ini..

sekian info dari saya tentang Pil kalsium.
Jika anda merupakan ibu hamil dan ibu yang menyusukan anak, sila lah amalkan ostematrix shaklee ni..

Boleh hubungi saya di:
Page Eizmierah MNB Healthy Shop
Atau contact di no 012.…

OsteMatrix - Kenapa saya Suka???

Image
OsteMatrix.. apa yang bestnya Si OsteMatrix Shaklee ni?
haa... memang best dan lain dari yang lain tau.  Ostematrix Shaklee sangat berbeza dengan produk makanan tambahan Kalsium yang lain. Untuk pengetahuan anda, Ostematrix dilengkapi Vitamin D dan Magnesium, yang mana ia merupakan agen penyerap kalsium ke dalam tubuh.

Kalsium juga merupakan salah satu komponen penting untuk produce susu, kalau badan kita kekurangan kalsium, macam mana tubuh nak produce susu. Jadi, inilah kepentingan kalsium dalam badan. Jika kalsium kurang, badan juga akan sukar untuk produce susu. Maka, berlakulah masalah kekurangan hasil susu.

Seperti saya, yang memang bukan penggemar susu, saya amalkan Ostematrix ni untuk bantu penghasilan susu juga untuk memastikan tubuh saya mendapat kalsium. Bukan tu je, saya juga nak pastikan yang anak saya juga mendapat jumlah kalsium yang mencukupi apabila meminum susu badan saya tu. Badan saya juga sering rasa sakit2 badan apabila kerap menyusukan anak secara mengiring di…

OsteMatrix Shaklee - Promo March Buy 6 Free 1

Image
OsteMatrix Sekarang sedang Promo tau.. Harga Biasa bagi sebotol OsteMatrix ni RM61.00. Sebotol Ostematrix Mengandungi 120tablet. Bagi anda penggemar Si Kalsium tablet ni, jangan lepas kan peluang untuk terus rembat 6+1 botol OsteMatrix ni.. Jimat berganda!!  Kalau nk beli sebotol pun boleh juga.. just Hubungi saya terus k!!

Apa itu Ostematrix?

Ostematrix Merupakan makanan tambahan iaitu dengan kata nama lainnya adalak KALSIUM.
Terbukti secara Klinikal, menyediakan matriks nutrien penting bagi membina dan mengekalkan tulang dan gigi yang kuat.

Di samping  membina tulang yang kuat dan gigi, nutrien dalam Ostematrix juga bertinda:
Membantu mengekalkan tekanan darah yang normalMembantu dalam pengecutan otot dan tindakbalas sarafMembantu mengurangkan gejala PMS seperti kembung, kejang, water retention, cepat marah, dan kemurunganOstematrix menyediakan:1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber semulajadi yang pekat dan mudah diserap400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu meng…