Posts

Showing posts with the label MAke up Remover Shaklee

NW Make Up Remover yang Awesome!

Image
MAKE UP REMOVER by Nutriwhite, Shaklee


Aha, hari ni saya nak cerita sikit je tentang Make up Remover ni.  Kalau baca nama bende alah ni, sure anda akan fikirkan yang ianya adalah hanya sesuai untuk yang suka atau menggunakan make up sahaja, betul???

Tapi, anda silap!
Nama je MAKE UP REMOVER. tapi, bukan lah terhad buat anda yang suka bermake up je. tapi sesssssssuuuuaiiiii sesangat2 untuk semua orang. Lelaki ka, perempuan ka, semua boleh guna ye.. bukan di khas kan untuk wanita sahaj.

Ok, apa lah fungsi si make up remover ni ye?

secara mudah nak cerita dan bagi korang semua faham, make up remover ni penanggal kotoran di kulit muka kita ni. Bukan pencuci tau. Tapi lebih kepada menanggalkan atau menyental kotoran seperti daki, sisa2 minyak dan dah tentulah sisa2 make up atau apa sahaja yang korang dah tenyeh kat muka korang tu. Jadi, fungsi make up remover ni adalah membersih dan menyental kotoran tu. Bila guna, memang kuar ler daki2 tu..

Make up remover ni di gunakan sebelum anda mencu…