Posts

Showing posts with the label Kebaikan Vivix

Tips berhenti merokok

Image
Assalamualaikum..

Jom Berhenti merokok. Tak ada faedahnya pun merokok ni.. lebih banyak rugi dari untung ye..Membakar duit je tau.

Buat perokok tegar, sayangilah diri anda. Kanser, masalah jantung, sukar bernafas dan masalah paru2 sedang menunggu anda. Ayuh usaha untuk berhenti merokok. Merokok bukan hanya melibatkan anda seorang,malah akan terkesan pada keluarga anda yang menghidu asap rokok anda itu. Elakkan lah diri anda menjadi pembunuh senyap pada orang tersayang.

Bagaimana nak berhenti rokok?
Jom cuba amalkan vivix ini..


Bagaimana vivix membantu?
1. Supliment antioksidan yang sangat tinggi
2. Melawan radikal bebas oleh nikotina
3. Lindungi sel2 yang rosak.

Testimonial kami:



Berminat?  Cari saya untuk belian ya. 
Suzianti Maswar SID pilihan anda 012.3814786


Kenapa vivix Shaklee mahal?

Image
Haaa ramai yang tanya, kenapa lah mahal sangat Vivix ni kan?

sebabnya, ramuan dalam pembuatan vivix ni sendiri.. dia gunakan buang anggur yang bagus. Super Grape. Di mana ia memberi banyak manfaat dalam kesihatan secara menyeluruh.

Sebab tu jugalah, vivix ni di gelar King of suppliment..


Ini dia rupa bentuk ANGGUR MUSCADINE..

Ramuan terpenting dalam Vivix..

Apakah kelebihan Anggur Muscadine?

Anggur Muscadine berbeza dengan anggur yang lain kerana terkandung lebihan 1 kromsom berbanding anggur yang lain.

 Biasanya anggur mempunyai 19 pasangan kromsom sahaja. Tetapi dengan anggur muscadine ada 20 kromsom.

 Disebabkan kandungan kromson nya yang mempunyai pasangannya dan ia memberikan banyak faedah iaitu sifat antioksida yang kukuh dan fungsi imunnya lebih tinggi.

Saiz anggur ini seperti buah golf iaitu harga mentah mencapat RM100 sebiji!!!

Mahal kan tetapi tak tertanding dengan khasiatnya. Ia boleh didapati di kawasan yang ekstrem iaitu kawasan liar yang menyebabkan anggur muscadine mem…