Posts

Showing posts with the label Herblax Shaklee

MISI: Kempiskan Perut

Image
Assalamualaikum..

Dah tengah malam baru dapat peluang update blog.

Ok, misi perut kempis buat ibu2 yang lepas bersalin. Bagaimana nak kempiskan perut anda tu dengan cepat?

Ini tips paling mudah boleh anda amalkan.

1. Menyusukan anak.
Mudah kan? It is a nature situation. Tak perlu susah payah. Hanya susukan bayi anda secara berterusan, dah pastinya perut undercontrol. Saya dah cuba ye.  Memang menjadi.. terrrbaik. Menyusukan anak ni bantu burn kalori dari dalam tau..
Untungnya ibu yang menyusukan anak ni..kan??

2. Berbengkung.
Bagi yang bersalin secara normal, usai je bersalin,anda dah boleh terus berbengkung. Sapu minyak panas dan bengkung lah perut anda hingga ke pinggul. Saya guna bengkung zip zap tu je. Mudah dan rasa selesa sangat. Harga pun murah.
Berbengkung juga bantu menyokong kekenduran perut kita. Bagi ibu yang bersalin secara cezer, boleh berbngkung selepas luka sembuh atau lepas 3minggu bersalin. Pastikan luka dah kering ye

3. Jaga makan.
Makan lah berpada2,dan seadanya. J…

Kempis perut dengan mudah!!

Image
Assalamualaikum...


Buncit owh buncit..
Malu kan, bila punya perut yang buncit ni. Lebih2 lagi golongan wanita. Lagi memalukan bila wanita tu belum berkahwin, lagilah 1000 kali ganda risau dan malu. Tak tahu mana nak sorok.

Pakai korset pun belum tentu dapat sorok perut buncit tu.. ☺

Kali ni saya nak bantu anda cara paling mudah untuk kempiskan perut yang buncit tu..
Caranya dengan pengambilan Herblax Shaklee yang mudah dan cepat.
Hanya telan dan ia akan bantu melawaskan.

Herblax ni di kenali sebagai Julap lembut. Ia melawas dan memudahkan proses pembuangan bahan buangan kita. Bukan tu je, ia juga bantu proses detoks juga. Penyingkiran lemak2 dan toksin juga akan berlaku bagi anda yang mengamalkan memakan Herblax Shaklee ni.


APA KANDUNGAN HERBLAX SHAKLEE?
Seperti yang anda sedia maklum, produk shaklee memang semula jadi, berkesan dan tanpa bahan pengawet.

Antara kandungam dalam Herblax adalah:
Alfalfa leaves
Senna leaves
Anise Seed
Blue malva flower
Buckhorn bark
Licorice root
Rhubarb …

Atasi masalah selulit dengan Shaklee

Selulit..

Sapa yang suka dengan selulit kan?
Lemak yang terperangkap di bahagian kulit tubuh kita memang sangat di geruni. Lebih2 lagi oleh kaum wanita.. jangan ingat Orang gemuk je ada selulit ya.. orang kurus pun ada selulit juga tau..

Selulit merupakan lemak yang terperangkap di bahagian bawah lapisan kulit. lemak2 yang gagal di buang ini akan bergumpal menjadi 1 gelombang pada permukaan kulit kita.

Rupanya, memang sangat hodoh!

Apa punca berlakunya Selulit ni?
1. Disebabkan Hormon
2. Perubahan fizikal badan.
3. Apabila duduk terlalu lama dan dalam posisi yang salah.
4. Pengambilan kafein juga boleh mengakibatkan selulit, jadi kurang atau stop lah pengambilan teh, kopi, nescafe dan yg bersoda.
5. Berat badan yang tidak stabil juga mengundang berlakunya selulit
6. Pola makanan yang tidak teratur. Terlalu banyak makanan berlemak akan menyebabkan lemak itu lambat di urai maka ia akan terus tersimpan di dalam tubuh kita.

Bagaimana nak hilang kan selulit dengan Produk shaklee??
Nah.. in…