Posts

Showing posts with the label Gastrik

Ostematrix Shaklee dan Gastrik

Image
Assalamualaikum..
PENTINGNYA Ostematrix untuk pesakit Gastrik
Dulu kan, saya antara manusia yang mengalami gastrik. walaupun tidak kronik, tapi dah cukup menyiksakan diri. Mana tidaknya, bila gastrik tu datang menyerang, satu kerja pun tak terbuat.
Tapi sejak saya amalkan pengambilan Ostematrix setiap hari sebanyak minimum 4 biji sebelum tidur, saya dah jarang sangat mengalami Gastrik ni.  Mulanya tak perasan pun, tapi bila dah lama tak kena sakit perut dan pedih ulu hati, baru saya tersedar yang pengambilan Ostematrix secara konsisten tanpa skip memang berkesan pada masalah gastrik yang saya alami sebelum ni.
Baik lah, saya nak cerita tetang Gastrik dan Peranan Ostematrix untuk Pesakit Gastrik:-

APA ITU GASTRIK? Ok, Secara mudah nya, perut kita ni umpama kipas, berlipat2 sepanjang 25cm dan mampu menampung hampir segelen air dan makanan. Bila perut kosong, tisu perut tadi berlipat2, dan akan mengembang bila ada makanan atau minuman masuk. Disinilah makanan dan minuman akan diproses dan d…