Posts

Showing posts with the label Conference Global

6 Star Trip Shaklee : Global Conference

Image
Assalamualaikum..

Sambungan kisah 6Star trip reward dari shaklee...

Okies, walaupun bukan saya yang ikuti trip ini, tapi saya rasa seperti ada bersama2 suami dan seluruh warga jutawan shaklee di sana. Tipu lah kalau kata saya tak cemburu lihat gambar2 mereka di sana kn? Rasa nak terbang je ke LA tu. Tapi apakan daya, saya masih dalam zon berpantang.

Ini antara pic yang suami hantar melalui whatsapp..




Suami bersama warga S2U Families yang mengikuti rombongan trip ke LA..

Lihat pics ni pun dah terasa auranya.. kalau lah saya boleh bersama mereka, mesti lagi menikam hati rasanya..


Ini antara Masters Suami.. tulang belakang kami..  Suami saya, yg hujung belah kanan tu.. 

Pic atas ni, Suami saya sedang menerima award dari pihak shaklee coorperation.. 



Pic atas ni antara award yg kami terima.. alhamdulillah, rezeki dari Allah yang memang tak di sangka sebenarnya.. Kejayaan selama 2tahun berShaklee.
Saya yakin, lebih ramai muslimah islam yang bakal bergelar jutawan shaklee.
Kaya bukan sekada…