Posts

Showing posts with the label Buang angin

Peppermint Ginger bantu Kurangkan angin dalam badan dengan Mudah

Image
PEPPERMINT GINGER 


Si Agen pembuang angin TerrrrrrrrBAIK!

Al kisah nya, cerita di cameron tempohari. Kakak saya ni terlebih makan ubi keledek dan jagung yg sgt sdp di cameron tu. Akibat sedap sangat tu, maka bermula lah episod angin sebu kus kus masuk ke perut dan segenap tubuh nya.. bila dah masuk angin, memang buat apa pun tak kena lh kan.. 
Saya yang kesian tengok dia menahan angin sebu kus kus tu, mengOfferkan Peppermint Ginger ni pada dia. Tapi, dia tolak. "Tak mau lah.." katanya..
Saya bgtau dia, peppermint ni baguslah utk kuarkan angin ko tu..
Tapi, dah dia tak mau..ku pun x paksa lh kn..

Pastu dia masuk bilik.. ingatkan dia dah tidur, tup2 kuar bilik n mengadu sakit lg.. sy pun capai 2biji peppermint dan suh dia telan. Lepastu dia masuk bilik balik..

Esok nya dah ok dah.. alhamdulillah..

********************************************************************************************** Kita berkenalan dengan si Peppermint Ginger ni ye..


Peppermint Ginger ni banyak manfaat nya dan b…