Posts

Showing posts with the label Basic H

Tudung sekolah bersih dengan Basic H

Image
Kisah siang tadi..

Tudung dengan hasil contengan color magic dan Basic H.
Hari ni, saje letak color magic yang abah saya belikan untuk fadiah dalam beg sekolahnya. Dalam hati memang dah terdetik, "mesti akan ada kisah pasal color magic hari ni di sekolah".
Jadi, seperti biasa saya jemput lah fadiah dan kakaknya balik sekolah. Memang saya akan berdiri tunggu depan pintu kelas fadiah. Bila cikgu buka je pintu kelas, saya tengok ada beberapa pelajar yang baju nya ada kesan contengan color magic. Bila fadiah muncul je, memang mengucap panjang saya di buat nya, bila tengok tudung dia yg putih tu dah ada contengan yg banyak. Memang dah tak ada rupa tudung putih dah. sabar je lah tengok tudung dia tu. 

sampai je rumah, ambil tudung tadi dan terus rendam dalam titisan Basic H dan sebesen air. Saya rendam dalam 3 jam lebih je kot. Bila angkat je tudung dari rendaman tu, nahhh ini lah hasilnya...

Alhamdulillah, lega rasa hati bila tudung yg di conteng2 tu dapat kembali bersih macam bi…