Promotion for Pampers Pet Pet

Salam..
Pagi2 dah dapat leaflet dari Tesco!
Ada promosi lah kat TESCO Kepong Village..
untuk Pampers Pet Pet..
Hanya RM29.99 sahaja
untuk size M80, L68 & XL65.
Limited to 4 packs per person..






Sila besarkan image untuk tumbesaran ye..
Pada kengkawan yang tinggal berhampiran Tesco Village kepong, Bdr Menjalara,
Sila lah serbu dan sambar! ekekekeke...
Sekian, info dari aku.
-chugie-

Comments

Ena said…
tesco kat situ je ker? kat ampang tak de promotion? huhu..
Nia said…
Chugie tak pegi ke? Diha pakai pet pet..tapi jauh sgt tuuu..huhu
mamalieyna said…
semalam g Giant..mahai la pulak petpet..huhu..tak beli..skrg arif pakai drypers lak, sbb ari tu drypers murah..^_^
tq for info.murah gak ek..kna g beli nie
murahnye..echa kai pet pet size L..rugi kalau tak borong nih..
dbalkis said…
chugie..jgn beli lagi..awak dah banyak beli pampers..huhu...
Ieda Al-Habsyi said…
murah betoi, nak tukor petpet le :)
|| NaFiRaa || said…
wahhhh.. murah betol!!! nak tunggu drypers buat sale plak..kikiki
QasehAiris said…
waw! murahnyee..nasib Airis pakai Drypers..lau x leh gi serbu dah..hehe
aiDieNa said…
Tular.. tesco Ampang tak der ker promotion.. rasanya sama kot.. hurrmmm.. anak² akak memang pakai PetPet..
Dilla Ady said…
aloorrr...kt kluang takde tesco....sedey kan?
SyidaGorjes said…
jauhnya nak pegi......nape takde kat tesco lain?tak adil.
sz | m.s.s said…
wahhh mmg murahhh bangat tuh...
budak2 umah ni pun pki petpet...
Marsha~ said…
ni budak opis tau ni suka diorg.. diorg penggemar pepet.. heheh
hmm..pet pet yg baru tu ok jugak kan? aritu dpaat yg sample.. tp lom bertukar lg..
Sekarang harga dah naik , Saiz M80 pun Rm32.90 kat Mana2 MYDIN STORE.....

Popular posts from this blog

Kenapa kaki bengkak ketika hamil?

Vitamin C shaklee atasi masalah demam dan selsema

Kenapa tak boleh nak log in ke blogger ni??