Promotion for Pampers Pet Pet

Salam..
Pagi2 dah dapat leaflet dari Tesco!
Ada promosi lah kat TESCO Kepong Village..
untuk Pampers Pet Pet..
Hanya RM29.99 sahaja
untuk size M80, L68 & XL65.
Limited to 4 packs per person..






Sila besarkan image untuk tumbesaran ye..
Pada kengkawan yang tinggal berhampiran Tesco Village kepong, Bdr Menjalara,
Sila lah serbu dan sambar! ekekekeke...
Sekian, info dari aku.
-chugie-

Comments

Ena said…
tesco kat situ je ker? kat ampang tak de promotion? huhu..
Nia said…
Chugie tak pegi ke? Diha pakai pet pet..tapi jauh sgt tuuu..huhu
mamalieyna said…
semalam g Giant..mahai la pulak petpet..huhu..tak beli..skrg arif pakai drypers lak, sbb ari tu drypers murah..^_^
tq for info.murah gak ek..kna g beli nie
murahnye..echa kai pet pet size L..rugi kalau tak borong nih..
dbalkis said…
chugie..jgn beli lagi..awak dah banyak beli pampers..huhu...
Ieda Al-Habsyi said…
murah betoi, nak tukor petpet le :)
|| NaFiRaa || said…
wahhhh.. murah betol!!! nak tunggu drypers buat sale plak..kikiki
QasehAiris said…
waw! murahnyee..nasib Airis pakai Drypers..lau x leh gi serbu dah..hehe
aiDieNa said…
Tular.. tesco Ampang tak der ker promotion.. rasanya sama kot.. hurrmmm.. anak² akak memang pakai PetPet..
Dilla Ady said…
aloorrr...kt kluang takde tesco....sedey kan?
SyidaGorjes said…
jauhnya nak pegi......nape takde kat tesco lain?tak adil.
sz | m.s.s said…
wahhh mmg murahhh bangat tuh...
budak2 umah ni pun pki petpet...
Marsha~ said…
ni budak opis tau ni suka diorg.. diorg penggemar pepet.. heheh
hmm..pet pet yg baru tu ok jugak kan? aritu dpaat yg sample.. tp lom bertukar lg..
Sekarang harga dah naik , Saiz M80 pun Rm32.90 kat Mana2 MYDIN STORE.....

Popular posts from this blog

Ice Room Kota Damansara

Kenapa kaki bengkak ketika hamil?

Kenapa tak boleh nak log in ke blogger ni??